30 Kasım 2013

KİTAP ALIŞVERİŞİM

Kitap okumayı sevdiğimi bilmeyen, Kitap Tiryakileri Blog Tur ekibinde olduğumu duymayan kalmadı. Ben de bir tiryaki olarak geçenlerde neler aldığımı göstereyim istedim. Bir marketten aldım kitapları. Üstelik yarı fiyatının yarı fiyatına. Süslü kapaklara bu aralar fazlasıyla meraklıyım. Nora Roberts'in de daha önce Noel'de Ölüm kitabını okuduğumu ve çok beğendiğimi söylemiştim. Bunu da denemek istedi.
Zaten okunması gereken bir yığın kitabım varken bunları neden mi aldım? Daha çok okumak için. Bir de merak ettiklerime ulaşmış olmak için. Eee ama bunların en önemli sebebi de bu SIFIR VE ORJİNAL 6 kitabı 24 TL'ye alabilmiş olmam. Fiyat söylemeyi sevmem ama bunu sizlerde öğrenin, faydalanın istedim. 
Aldığım market KİLER ve bu indirim yıl sonuna kadar var. Bunları aldığımı yayınlamadan önce ikinci parti alışverişi de yaptık. O da böyle hesaplı. İnşallah onu da en kısa zamanda bu blogta göreceksiniz. Ayrıca bu blogger sizi şaşırtacağını düşündüğü bir iki şeyle de karşınız da olacak.



4 yorum:

  1. bende kilerden bayağı bir kitap almıştım :)
    keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha yeni ikinci kitap alışverişimin postunu hazırladım. Ama bugün iki yayın paylaştığımdan, daha yayına koymadım. Ve dayanamadım dün Markus Zusak'tan 3 kitap daha aldım.. Sizinkileri de görmek isterim. Hatta okudukça takas da edebiliriz.

      Sil
  2. Bayıldım sana Esra :))
    Çok güzel blog.
    Demek kitap kurduyuz, süperrr..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah teşekkür ederim size.
      evet kitap tiryakisiyim.......

      Sil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.