31 Ekim 2013

Sen de Bana Şarkı Yaz !

Her türlü müziği dinlemeyi severim diye klasik bir cümle ile gireceğim yazıma. Cümle klasik ama arabesk açıkcası dinlenilecek bir müzik türü değil benim kulağımda. Aslında bir müzik türü değil ki. Ben sizlerden bir istekte bulunacağım. Daha önce Altın Günü'm için fikirlerinizi paylaşmıştınız benimle. Şimdi ise özellikle de yabancı şarkı kültürü pek olmayan, olamayan arkadaşınza şarkı önerilerinizi sunar mısınız? Her türden olabilir : Klasik,Jazz, Pop, Türk Sanat, Halk vs vs...





Ama en nemli ricam ise sizin en çok hangi sanatçıdan dinlemeyi sevdiğinizi yazmanız.
Örneğin bir şarkıyı bir kaç sanatçı seslendiriyor olabilir ama siz hangisinden dinliyorsunuz?







15 yorum:

  1. Sever misin bilmiyorum ama :
    http://www.youtube.com/watch?v=pyDaQDVJe_4

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. James Blunt, 3 Doors Down, Sting, Craig David, Bruno Mars, Jason Mraz, Diana Ross'u öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin tavsiyelerin benim için gerçekten önemli canım :) Ama O Ses Türkiye sayesinde English Man in New York'u farkettim :)

      Sil
  3. Çoook eskiden beri bayıla bayıla Marc Anthony dinlerim. Hatta Jennifer Lopez ile düet yaptıkları "No Me Ames" şarkısını anlayabilmek için İspanyolca öğrendim :):) Şaka değil, artık anlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tavsiyen için :)

      Listeme ekledim bile.

      Sil
  4. Merhaba, Oscar Favorite blogumda şu sıralar soundtrack yazılarına girişmişken böyle bir yazı gerçekten de epey bir dikkatimi çekti. Bir göz atmanızı önerebilirim. Ama yok soundtracklar ilgimi çekmiyor derseniz de birkaç gün içerisinde Favori Müzikler bölümüne kendimce Oscar'lık Müzikleri ekleyeceğim. Takip edebilirsiniz.
    Bu arada blogunuz çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbetteki bakıyorum :) Blogumla ilgili övgüleriniz için de çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. madem altın günü :) kubat tavsiye ederim. hem oynar hem güzel ses dinlersiniz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayınımı ya eksik okudunuz ya da yanlış algıladınız sanırım :) Altın günü tarifleri için tavsiye almıştım. Aynı desteği bekliyorum demiştim :)

      Sil
  6. Selam canım. ben genelde yabancı müzik dinlerim.
    Britney Spears criminal
    J Balvin Tranquila ( favorim oldu :)
    Nelly Fertudo Day and Night
    Zaz Je Veux
    Bunları seviyorum :))
    Sanat müziğinde de hoşuma giden şarkılar yok değil, mesela At kadehi elinden bin parçaya bölünsün :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaz Je Veux :) Dinlemeyi çok seviyorum :)
      Tavsiyelerin için sağ ol canım...

      Sil
  7. arctic monkeys- bad woman.
    bu arada bloğunu çok ama çok sevdim!! :) hep gelirim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim memnuniyetle :) Şarkı için teşekkürler.

      Sil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.