20 Ekim 2013

MAX FACTOR PINK BRANDY 825 // DEBORAH ROSSETTO 2 // L'OREAL CARESSE 06 APHRODITE SCARLET // L'OREAL CARESSE 04 ROSE MADEMOISELLE

Uzun zamandır yazmamamın nedeni ile pek ilgilenmesenizde söyleyeyim. Sevdiğim blogumdan uzak kalmak zorunda kaldığımda oldu istediğimde. Nasıl uzak kalmayı istersin demeyin. KPSS kursuna başladım, okul aynı derecede zorlu. Hele de benim gibi geçen sene full yatmış bir öğrenci için.
Bunun üstüne bir de açık öğretimden Maliye okuyorum.
Bir de bayram yoğunluğunu atlatmayı bekledim derken karşınızdayım.
Biriken çok şeyler var (:
Çok uzun bir başlığı olan yazı ile başbaşasınız :)
Ama merak etmeyin yorumlarım sade ve öz olacak.



L'OREAL CARESSE 06 APHRODITE SCARLET : Sürüldüğünde fuşyaya yakın pembe görünümü alıyor. Yapısı genel anlamda hafif. Yani lip balma benziyor diyebilirim. Nemlendirici özelliği de bulunması ve beni de memnun ediyor olması benim için vazgeçilemeyecek derecede önemli bir özellik. Çünkü dudaklarım azıcık bile kurusa çatlıyor. Doğal görünümlerde pembe veya fuşya ruj arayanlara şiddetle tavsiye edilir. Rengi öne çıkarmak için bir kalem, bir maskara sürüp rujunuzu ön plana çıkarırken aslında sade ve doğal bir görünüm de elde edebilirsiniz.




L'OREAL CARESSE 04 ROSE MADEMOISELLE : Dudaklarda zarif ve hafif bir duruşu var. Işıltılı bir açık pembe olan ruju ipeksi diye tanımlayabilirim. Yumuşacık bir uygulama hissi var. Diğer 06'da da bahsettiğim diğer özelliklere de sahip aslında. Tek farkı renk tonu.













MAX FACTOR PINK BRANDY 825 : Rujun rengini pembe ile nar çiçeği arasında olduğunu söyleyebilirim. Ama emin olamıyorum. Görselinden siz kara verebilirsiniz. Doğal renklerde bir ruj arıyorsanız tam size göre diyebilirim. Maalesef bir türlü dudağıma sürünce istediğim gibi fotoğraf çekemediğimden paylaşamıyorum. Rujun dudağa sürümü çok rahat. Kadife gibi oluyor sanki dudağınız. Kolayca sürülüyor ve kalıcılığı da tatmin edici derecede iyi. Ruj uçup kaybolmuyor dudağınızdan. Yapış yapış hissi de bırakmıyor. Etraftan etkilenerek silikleşse de dudağınızda rengi hafif de olsa kalıyor. Doğala yakın renk olduğundan sizden başkası fark etmiyor bile :) Test edildi. Ben rengini çok seviyorum. Açık tenlilere çok yakışıyor.






DEBORAH MİLANO ROSSETTO MİLANO RED 2 : Sade tonlarda bir ruj. Nude bir renk. Buğday tenli bana çok iyi gidiyor açıkcası. Rujun nemliliği benim için hoş bir avantaj. Rujun pigmentasyonu gayet iyi. Kalıcılığı ise memnun edici düzeyde. Yani tam olarak saat veremem ama ben ders aralarına çıktığımda hala var olduğunu görüyorum ve sürmeden de duramıyorum. O yüzden kalıcılığı konusunda zaman veremeyeceğim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.