1 Kasım 2013

Kardeşlerle Etkinlik :)

İki tane küçük kız kardeşe sahibim; Emel Nur ve Zeynep Sude. Onlarla geçirebileceğim vakit okulum ve haftasonuma koyduğum KPSS dersanem sayesinde kısıtlı. O yüzden onlarla vakit geçirmek istedik. Fotoğrafın başlama aşamasında Sude'nin 'S' si var ama devamını fotoğraflamamışım ve Emel'in ismi ile devam ettim. Baykuş saatimizin yanına da astık duvarımıza. Sude henüz yapışmamıştı ben fotoğraf makinemin hafızasını diğer fotoğraflarla doldururken :)


 Sert karton parçasını fon kartonu ile kapladık.
Gelişigüzel pembe fon kartonundan harfler kestik ve yapıştırdık.





İşte bu kız da benim 2010 doğumlu kız kardeşim Emel Nur :)





3 yorum:

  1. merhaba, gelişigüzel harfler kestik demişsin ama çok şirin olmuşlar isim kartonları :))
    kardeşinde çok sevimliymiş :))

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin olmuş canım elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.