10 Kasım 2013

Kitap Tiryakileri ile Blog Turları Başlıyor...


Her ne kadar moda'ya yönelik paylaşımlar yapsam da blogumda kitap yorumlarımı da paylaşıyorum.( Okuduklarımdan yorumladıklarım için buyrun )Hal böyle olunca tabi bende blog turu içerisinde yer almaya karar verdim ve "Kitap Tiryakileri ile Blog Turları"na katıldım.

Tur Takvimimiz ise şöyle:

Şans Bilekliği Kitap Yorumum : A
Kitabın Yazarı Kimdir? : B U R A D A
Şimdi o kadar blog turu var ki bir diğerine daha ne ihtiyaç vardı diyebilirsiniz ama;

1) Bu blog turunun kendine ait bir TV'si var ve sizin sesinizi de duyurmaya odaklı. Ayrıca her blog turumuzda okuduğum kitapları sizin için yorumlamaya çalışacağız. Bunun üzerine birde kendi hazırladığımız tanıtım videoları da olabilir... ^_^

2) Bu blog turunun kendine ait bir dergisi var. Bu dergide de okuduğumuz kitaplara yapılan yorumlar, yayınevi kalitesine yapılan yorumlar ve sizin bize göndereceğiniz yorumlar var.

3) Çekiliş... Yok... Biliyorum hepsi var bu niye yok diyorsunuz ama biz çekilişle kitap dağıtımı yerine okuyucularımızı konuk yorumcu olarak bir tura mahsus aramıza alıyoruz. Bunun için yapmanız gereken tek şey ise; blogunuzda en az beş kitap yorumu olması. ^_^

Eee... Kitap Tiryakilerinin düşüncelerini nasıl buldunuz bakalım?

Tur İçerisinde Yer Alan Diğer Üyeler:

Colored Books | coloredbooks.blogspot.com | Kitap Tanıtımı ve Tanıtım Videosu
Kanalizasyon Balığı | paraseninjoe.blogspot.com | Şans Bilekliği "ALINTILAR"
Kitap Maceraları | kitapmaceralari.blogspot.com | Şans Bilekliği "ÖVGÜLER"
Obur Kitaplık | oburkitaplik.blogspot.com | Şans Bilekliği Yazarı "Cathy Lamb'ın Eserleri Nelerdir?"

Bunlarda Kitap Tiryakileri ile Blog Turları'nın İletişim Adresleri:


E-Mail Adresimiz: kitaptiryakilerii@gmail.com
Facebook Adresimiz: facebook.com/tiryakikitap
Twitter Adresimiz: twitter.com/tiryakikitap

6 yorum:

  1. valla hayırlı olsun ben çok seviyorum böyle etkinlikleri:)
    bende bir gün katılmak isterim böylesi turlara:) kısmet:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her turumuzda bir de konuk alıyoruz aramıza.yani bu deneyimi bizimle deneyebilirsiniz.

      Sil
  2. Bende katılmak isterim! Yorgunluktan okuduğumu tam anlamadım ama benim gibi bol bol kitap okuyan birine göre sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm kitaptiryakilerii@gmail.com adresine ulaş sorumlu arkadaşımızı sana bilgilendirme yapacaktır.

      Sil
  3. Çok güzel bir etkinlikmiş.bende hep istemişimdir kitap turuna katılmak.buara sınavlarım var amabitince bende başvurmak isterim :) hayırlı olsun canım.özlemişim seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç verdiğim cevap için özür dilerim :( Ben de özledim seni blogunu takip ediyorum :) Ama ben bazı sebeplerden dolayı sallantılı da olsa devam ettiriyorum yazılarımı :)

      Ben de seni aramızda görmek isterim.

      Sil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.