13 Kasım 2013

Kitap Tiryakileri 1. Blog Turu 4.Gün: Şans Bilekliği Yazarı ''Cathy Lamb Kimdir?''


 



Blog turumuzun 4. gününde yazarımız Cathy Lamb'ın hayatını onun ağzından sizlerle paylaşacağım.


Ben Californiada doğdum ve vahşi bir serseri gibi dışarıda oynayarak on yıl geçirdim. Çocukken kaykay sanatına, şişelere kelebek toplamaya, ellerimi kullanmadan bisiklet sürmeye meraklıydım. Ben on yaşındayken annem, babam, ben, iki kız kardeşim, bir erkek kardeşim ve kötü kalpli iki köpek ile Oregon'a taşındık. Bu da ömür boyu rüyam olan serseri bir sörfçü olma hayalimi yerine getirmemi engelledi. Sonra iyi notlar almaya ve benim için önemli olan akademik kariyerime başladım. Ve sonra, hayal kurarak uzun zamanlar geçirdim. Lisede de okul gazetesinde çalıştım. 

Oregon Üniversitesi'nin iki yıllık bölümüne, üç yıl boyunca yerleştim. Eğitimimde lisans ve yüksek lisans yaptım. Bir dördüncü sınıf öğretmeni oldum. Ben yazar olmak istediğim için öğretmenliğe başladım. Benim için doğru ve tutucu olmak çok zor oldu ama kırmızı kovboy çizmelerimi attım ve azimle devam ettim. Başka seçeneğim yoktu. Ben yaşayabilmek için yemek yemeliydim ve sağlık sigortaları çok pahalıydı, kendime bakabilecek para kazanmalıydım. Bu yüzden görevimi yaparken geceleri ve yazları yazmaya devam ettim. Yaratıcılık dolu bir kariyere sahip olmak için siz de deneyebilirsiniz.


Uzun yıllardır beraber olduğum eşimle evlenip ikizlerimizi doğurduktan sonra; bebek bezi değiştirmeye, çocuk emzirmeye başladım. Ve bu sırada serbest yazmaya başladım. Evler ve ev dekarosyonları hakkında insanlar ve yerel  bir gazete için 200 kadar makale yazdım. Ben modaya dikkat edenlerden değilim, hemen hemen hiç bir alışverişte, dükkanın birinde uzunca durmam. Etrafımdaki kadınları incelediğimde, bazılarının gerçekten giyinmek konusunda çok takıntılı olduklarını gördüm.


Kocam ve çocuklarıma tapıyorum. Kocamın kirli ayakkabılarını kaldırmayı onaylamıyorum ama onu halılarıma basarken gördüğüm zamanlar hariç. Çocuklarım istediği için kayak yapacağım ama aramızda kalsın ben bunu hiç istemiyorum. Çünkü hava çok soğuk oluyor ve ben her zaman düşüyorum. Şu anda bir sonraki kitabım için çalışıyorum. Hiç de uykulu değilim.



Kitap Tiryakileri ile Blog Turları olarak yazımızı okuduğunuz için teşekkür ederiz.
Lütfen ilk blog turumuzda da diğer olacak turlarımızda da bizi yalnız bırakmayın.
"Kitap Tiryakileri Hakkında Neler Düşünüyorsunuz?" bize yazın ki bizde dergimize yazalım değil mi?

~~Tur Takvimimiz~~

Kitap Tiryakileri olarak yarın da  Obur Kitaplık blogunun sahibesi Doğa Aydın'a konuğuz. Doğa sizlere Cathy Lamb'ın diğer eserlerini sunacak. 

Şans Bilekliği Kitap Yorumum : A
Ephesus Yayınları'na katkılarından dolayı teşekkür ederiz.

İşte bize ulaşabileceğiniz Sosyal Ağlarımız ve iletişim Adreslerimiz:
E-mail Adresimiz: kitaptiryakilerii@gmail.com
Facebook Adresimiz: facebook.com/tiryakikitap
Twitter Adresimiz: twitter.com/tiryakikitap






4 yorum:

  1. Cathy lamb merak ettiğim bir yazar. şuanda şans bilekliğini okuyorum.
    yazar hakkında bilgi hoş oldu.
    sağolun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ilginiz için :) Ben de henüz bitiremedim kitabımı ama cumartesi günü bitmiş ve yayınlanmış olacak blogumda :)

      Sil
  2. böyle bir blog incelemek beni çok mutlu etti. tebrik ediyorum sizleri çok başarılı ve bilgi yüklü bir blog olmuş. başarılarınızın devamını temenni ederim.

    YanıtlaSil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.