1 Aralık 2013

YENİ YAYINEVİMİZE MERHABA DEYİN!

Bir kitap tiryakisi olarak bloguma fazlasıyla kitaplardan konuşmaya başladım. Sanırım böyle de devam edecek. Çünkü makyajı ben başkalarını izleyerek öğrenirken size nasıl anlatayım. Hem de öğrenci adamım ben ya. Elimdekileri bitirene kadar gidip yenisini mi alacağım yok. Eee alayım desem de kese yetişmez. Hem de ben verdiğim paraya şu kitabı alırdım, şu kadar kitap alırdım der üzülürdüm. O yüzden hayatımda o an ne varsa sizler için blogumda. Genelde de kitaplar olduğu için. Anladınız siz. Kitaplar benim doktorum. Onlar olmasa idi hastaneden çıkamazdım ben.
Çok uzattım. Yeni bir yayınevi olan Orkinos'a merhaba deyin. Hemen ilk kitaplarını çıkarttılar bile. Facebook sayfalarında kitabevlerine dağıtımın başladığını duyurdular. Kitabın Liste Fiyatı : 18 TL  //  Sayfa Sayısı : 352
Bakalım ben okuyunca neler hissedeğim bu aşk romanından... Kitap seri halinde. 
İlk kitabı : Seni İzliyorum
İkinci kitabı : Seni Hissediyorum
Üçüncü kitabı : Seni İstiyorum
Kitabın Tanıtım yazısı : Aşkın henüz ne olduğunu bilmeyen bir kadın ve onun sadece karanlık yüzünü bilen bir adamın lezzetli, romantik ve bağımlılık yaratan ilişkileri…
Venedik’te tarihi bir sarayın fresklerini restore eden Elena, yakışıklı, çekici dünyaca ünlü Sicilyalı restoran şefi Leonardo’nun erotik isteklerine fütursuzca boyun eğer ve bundan zamanla büyük bir haz duyar. Tereddütlerin yerini gün geçtikçe lezzetli oyunlar alır…

Tadılmamış lezzetlerin ve hissedilmemiş hazların verdiği büyük keyif…

“Rahatla Elena, düşünmeyi bırak. Bugün görmenin başka yolları da olabileceğini öğreneceksin.”
“Onlarınki sadece zevki arama yolculuğuydu…” 



Kitapla ilgili yorumum : burada

4 yorum:

  1. Çok merak ettim bunu, sanki Gri'Nin Elli Tonu serisi yada Avalon Serisi gibii duruyor.

    YanıtlaSil
  2. İki seriyi de okumadığımdan senle ortak yorum yapamayacağım ama seri kitapların adına bayıldım.. Çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Ilginc bir seriye benziyor. Ayrica bence kitap makyaj malzemesi tanitmaktan daha iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama ? Ya makyaj malzemesi de tanıtılabilir elbette ama kesinlikle kitap daha iyi tabi ki.

      Sil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.