22 Aralık 2013

DIY // Kalemleri, kitap ayraçlarını, silgileri topladık...

Daha üç yaşında olmasına rağmen anaokuluna yolladığım küçük meleğim, her eve geldiğinde doğru düzgün söyleyemediği etkinlik kelimesinin anlamını gerçekleştirebilsin diye biriken tuvalet kağıdı rulolarını baktık ki fazla birikmiş. Oturduk etkinlik yaptık ama büyükler olarak. Önce kağıt havlu ruloları ve tuvalet kağıtları bir boy sırasına girdirildi, kesildi. Yapışkanlı kağıtlarla kaplandı, ağız kenarına bant çekildi. Ağzını bantladık yani. Sonrası ise sadece birbirine yapıştırma oldu.
Tabanı da yapıştırdık. Sert mukavvayı aynı yapışkanlı kağıtla kapladıktan sonra tabi. Tüm kırtasiye malzemelerini artı kitap ayraçlarını da toplayıp ortak bir yerde bulundurmanız için iyi fikir ama değil mi? Bir de içini halledebilseydim şu ruloların...Bir tane de Zeynep Meleği'min öğretmenine yaptık. Bu ilkokula giden anaokuluna giden değil. Ama onunkine karton bir takı kutusunu da yapıştırdık kenarını bantladıktan sonra tabiki. İçine de yapışkanlı post-it lerden kotduk. Meleğimin sınıfında öğretmen masasındaymış. Nasıl seviniyor ona anlatamam. Öğretmenini çok sever çünkü. Adaşım bir de öğretmeni. Bana 'Abla ben ESRA adındakileri çok seviyorum' demesine sebep oluyor bu. Gece gece daha fazla gereksiz satır doldurmadan kaçayım ben.


2 yorum:

  1. Şu tuvalet kağıdı koçanlarıda olmasa ne olurda halimiz.Her etkinlikte bir numara :))Bu arada etkinliğiniz çok güzel olmuş parlak parlak.
    Kitap toplama kampanyanızı okudum muhteşem bir fikir.İnsan böyle gençleri görünce geleceğe başka bir umutla bakıyor.Bende kitaplarımı okul kütüphanesine hediye ettim yinede kitaplığıma bakayım.:))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplığınızdan gelecek desteklere sonuna kadar açığız. Hatta bir gün sizi okulumuza da bekleriz hocam.. :)

      Sil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.