31 Aralık 2013

Yeni Yıl Sallamacası

'Olanla ölene çare olmazmış' Bunu öğrendiğim zamanlarla dolu bir yılı bitiriyorum sizler gibi. Evdeyim. Noel kutlamam. Tartışmalara kapalı olarak söyleyeceğim lafımsa bu konu ile ilgili, islamda noel ya da kutlaması yok. Birazdan ders çalışmalar arasına sıkıştırmak istemediğimiz bir ortam oluşturacağız kız kardeşlerimle. Yiyeceğiz, içeceğiz, eğleneyeceğiz... Kendimizce, hep birlikte.
Yeni yıldan sizler için dileklerim


Kendim adıma tek dileğim annemi bir kerecik de olsa rüyamda görebilmek. Simasının bazı noktaları bile zihnimden silinmemeli aklımdan. Çünkü annemi bana uzun uzun sorup anlattıracak, dünyalar tatlısı iki küçük kız kardeşe sahibim. Rabb'im duamı kabul eder inşallah.Yeni yıl bana yeni hiç bir şey vermesin, getirmesin istemiyorum! Sadece varlığından umut ve destek aldığım insanları benden almasın yeter.

İsteklerim yok ama kendi adıma koyduğum hedeflerim var. Pes etmem yapmam dediğim her şeye daha da bir güçle baştan başlayacağım. Daha çok kitap okuyacağım ve yazacağım yazacağım diyerek sayıkladığım  ama bir türlü başlayamadığım kitap hayalime başlayacağım. KPSS'den ilk yıl tercih yapamayacağım halde, okuldan mezun olunca bir yıl boşta kalmamak için iyi bir puan almaya çalışacağım. Okul başkanlığına aday olmayı düşünüyorum ama bakalım. Kütüphane kurma etkinliğimi kesinlikle tamamlayacağım, sizlerin desteğinin varlığı bana güç veriyor.
Bir kırgınlığım var ama. Size değil GENEL. Bana kimse hediye vermedi uzun zamandır :( Yılbaşı hediyesi değil. İnsanlar hediyeleşmek ya da hediye almak için bahane arıyor. Kaldı ki özel günler bu istek üzerine çıkmıştır. İnsanların hedefleri biter mi? Bitmez. Şimdilik aklıma gelen ve sizlerle paylaşacaklarım bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.