9 Aralık 2013

SENİ İZLİYORUM - IRENE CAO // KİTAP YORUMU

Kitab Adı : Seni İzliyorum
Yazarı Adı : Irene Cao
Çeviren : Hecer Huseynova Demir
Yayın Evi : Orkinos Yayınları
Sayfa Sayısı : 352
Tür : Roman (Aşk)

ARKA KAPAK YAZISI
Aşkın henüz ne olduğunu bilmeyen bir kadın ve onun sadece karanlık yüzünü bilen bir adamın lezzetli, romantik ve bağımlılık yaratan ilişkileri... Venedikte tarihi bir sarayın fresklerini restore eden Elena, yakışıklı, çekici dünyaca ünlü Sicilyalı restoran şefi Leonardonun erotik isteklerine fütursuzca boyun eğer ve bundan zamanla büyük bir haz duyar. Tereddütlerin yerini gün geçtikçe lezzetli oyunlar alır... Tadılmamış lezzetlerin ve hissedilmemiş hazların verdiği büyük keyif... 
"Rahatla Elena, düşünmeyi bırak. Bugün görmenin başka yolları da olabileceğini öğreneceksin."
"Onlarınki sadece zevki arama yolculuğuydu..."

Yazım Yanlışları
  • Gözlerim bir anlık sehpa üzerindeki kül tablosuna takılıyor.(syf.77)
  • Az önce telefonda beni fena tehdit etti : ''Eğer bir kadın gibi giyinmiş olarak gelmezsem, yemin ediyorum ki seni oradan dışarı attıracağım''.(syf.46)
Benim Yorumum
Kitaba nereden başlanır dışından. Kapağında 'Seni İzliyorum' bölümü kapartma şeklinde ve parlaktı. Siyahla kırmızı her zaman şık durmuştur zaten.
Kitabın içeriğinden bahsedeyim sizlere. Kurgu Venedik'te geçiyor. Arkeolojiden mezun olduktan sonra tek başına ilk işini alan Elena, sarayın birinin fresklerini restore ediyor. Elena'nın patronu Elena işini yaparken sarayda kalması için restoranına yeni Şef olarak işe aldığı Leonardo'yu da saraya yolluyor. Hem iyi bir şef hem de kadınların dikkatini çekecek derecede de yakışıklı. Ama adam Elena'da bir sır olduğuna inanıyor, onu çözmek için kadının kedine ilgisinin artmasını bekliyor. Elbette ilgisi artıyor, üstelik Elena'nın hayatında her ne kadar Roma'ya gitmiş olsa da Filippo varken. Bundan sonrası ise Leanardo'nun Elena'ya bir anlaşma sunması ve bunun şartlarına itaat etmesini istemesi.
Anlaşma ne mi?
Buradan ötesi erotizm yuvası. Zor okuduğum yerler oldu. Yurt dışında bir çok ülkede normal karşılansa da bizim ülkede duyulduğu anda topa tutulacakları tarzda fantaziler yaşatıyor Leanardo Elena'ya. Hatta Elena, Leanardo'dan kopamaz hale geliyor. Leanardo en başta bana aşık olma dediği halde ona aşıktı. Kitabı okur okumaz sakladım, kız kardeşlerim okumak istediler diye. Serinin ilk kitabı ile yeni açılan yayın evi Orkinos sayesinde tanışmış olduk. Üçlemenin diğer kitapları aşağıda yazıyor arkadaşlar.
Serinin 2.Kitabı : Seni Hissediyorum
Serinin 2.Kitabı : Seni İstiyorum


Kitabın Arkasındaki Serinin Diğer Kitapları Hakkında Kısa Bilgi
Seni Hissediyorum : Leanardo'yla her şey bittikten sonra, Elena Roma'ya, Filippo'nun yanına taşınarak hayatına yeni bir sayfa açıyor. San Luigi dee Francesi'de önemli bir resterasyonda çalışıyor ve artık huzura ulaştığını düşünüyor. Ama kader onu yeniden geçmişindengelen biriyler karşılaştırıyor. Leanardo hâlâ onu istiyor. Eskisinden de çok istiyor. Ama bu sefer imkansız bir aşkı yaşıyorlar gizli saklı...

Seni İstiyorum : Elena her şeyini kaybetmiş. Onun hayatı cehenneme dönmüş. Bir gece yine bir yerden sarhoş halde çıkarken ona bir araba çarpıyor. Gözünü hastanedeaçtığında Leanardo oradadır. Açtığı yaraları iyileştirmeye karar vermiştir. Ama geçmiş hâlâ Leanardo'nun yenemediği bir şeytendır...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.