16 Aralık 2013

KÜTÜPHANE OLUŞTURDUĞUMUZ OKULA KİTAP DESTEĞİ RİCA EDİYORUM SİZLERDEN

Merhaba değerli okuyucularım. Kahramanmaraş Sağlık Yüksek Okulu Hemşirelik Bölümü'nde okuyorum. Sağlıklı Yaşam adında bir topluluğumuz var ve topluluk arkadaşlarımızla bir etkinlik kararı aldık. Öyle hoş bir etkinlik olacak ki bu, öyle mutlu ve huzurluyum ki...

Kahramanmaraş Merkez'e bağlı Döngele Kasabası'nda Döngele Çok Programlı Lisesi'ne bir kütüphane kuracağız. Halka da açık olacak olan bu kütüphaneye boyama kitabından, dergilere, teknik kitaplardan, ilkokul kitaplarına kadar her türden her seviyeden kitaplar da bulunacak. Sizlerin bu konuda beni ve topluluk arkadaşlarımı da yalnız bırakmayacağına eminim.

Bugün Milli Eğitim'den kütüphanesiz okulların isimlerini almaya gittiğimizde oradaki memurlardan ilk etapta 3 kitap alıp çıktık dışarı. Okula geldiğimizde ise bir iki sınıfa ve öğretmenlere duyuru yaptık. Bu kadarcık şeyle bile öyle mutlu olduk ve kendimizi huzurlu hissettik ki anlatamam. Biz bu dünyada bir işe yarıyoruz dedik. Bir izimiz kalacak dedik. Çok sevindik. Bu sevincimize destek olmak isteyen tüm arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ediyorum. Bu isteğimi blogunda paylaşmak isteyen(AH KEŞKE ŞU TAKİPÇİ SAYISI TAKDİR EDİLMEMESİ MÜMKÜN OLMAYAN SEVİYEDE OLAN ARKADAŞLARIMIZ DA DUYSA SESİMİZİ) veya da şu yayın evinde akrabam var onlara söyleyeyim diyen olursa çok çok daha mutlu olacağız. 

Kitap gönderen herkesin adını, blogunun linkini bu postun altına ekleyeceğim. Kütüphaneyi kurduğumuzda da çektiğimiz fotoğraflar vs. herşeyi sizinle paylaşacağım. Çünkü hepiniz bir çok kişiye umut olacaksınız. En başta ise bana.
(Arkadaşlar bu bölümü sonradan ekledim. Öyle olumlu tepkiler alıyoruz ki... Sürekli devam edecek olan bu kitap toplama kampanyamızda başka okullara da kütüphane açabiliriz. Yani okulun kütüphanesi hala bitmedi mi demeyin bir müddet sonra. Döngele ÇPL biterse, başka okullara açacağız)
Teşekkürler.
Bana ulaşmak isterseniz eğer buyrun mail adresim : esra_ebru_46@hotmail.com

Topluluğumuzun Facebook adresi : KSÜ Sağlıklı Yaşam Topluluğu


Kitap Gönderen Kitapseverler


39 yorum:

  1. Bloğumda paylaştım bu yazını bak bakalım nasıl olmuş:)) umarım gönlünce olur herşey

    YanıtlaSil
  2. Çevremdekilere söyleyeceğim. Yardımı olur umuduyla : http://cadininikizi.blogspot.com/2013/12/matmazeella-kutuphane-olusturuyormus.html

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah iyi şeyler olur ve oluşur. Teşekkürler :)

      Sil
  3. merhaba,
    okunmamış kitaplar mı istiyorsunuz yoksa doğru kullanılmış kitaplarda olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunmamış da olur okunmuş da olur efendim.

      Sil
  4. merhaba bloğunuzu tesadüf eseri gördüm tam bir kitap aşıgıyım size yardım etmek istiyorum benimde az da olsa bir katkım olsun size kitap bulabilirim bana faceden ulaşabilirseniz sevinirim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsminiz nedir acaba nasıl ulaşacağım size?

      Sil
  5. Öncelikle duyarlılığınızdan dolayı sizi tebrik ederim, içeriğinizi blogumda ve neokur isimli sosyal kitap paylaşım platformunda paylaştım. Umarım hakettiği ilgiyi görür bu etkinlik.
    http://www.neokur.com/arena/&h=Destek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah destek verir insanlarımız. Çok çok teşekkür ederim ilginiz ve paylaşım için.

      Sil
  6. Toplamaya başlıyorum canım kısa sürede bilgilendiririm seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ben de memnun olurum fazlasıyla...

      Sil
  7. henüz kesin bir şey olmamakla birlikte uygun kitaplar bulabilirim zannediyorum..
    yalnız adresinizi mail atarsanız gönderim konusunu konuşabiliriz.. elden teslim etmek istesem problem olur mu?

    böyle işte inşallah birazcık faydalı olabilirim.

    YanıtlaSil
  8. http://asabibakire.blogspot.com/2013/12/matmazellann-kutuphane-kurma-projesi.html

    Umarım daha çok kişiye ulaşmaya faydam dokunur en azından.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba çok güzel bir işe başlamışsın. Ben de duyurdum bloğumda çağrını.....

    YanıtlaSil
  10. elimde gönderim bekleyen 3-4 kitap var nereye diye düşünüyorduk.. demek kısmet sizin projeye imiş.. mail atıyorum sana konuşalım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Merhaba ;
    Ben de kütüphane'ye destek olmak isterim. Hatta evde el sürülmemiş test kitaplarını kime versem diye düşünürken ilaç gibi geldi.
    Mail atıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  12. bu nasıl cici güzel bir blog böle hemen takibe alıyorum bende sizi beklerim bloguma :)
    SEvgiler
    busragenc.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır sizi takibe almayacağım. nedeni ise bu postumu okumadan böyle bir yorum atmış olmanız altına. Çünkü ben çok üzüldüm buna

      Sil
  13. Harika bir etkinlik. Seni ve arkadaşlarını tebrik ediyorum. En kısa zamanda seninle iletişime geçeceğim,Matmazeella.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en kısa zamanda mailiniz okumayı bekleyeceğim ayça hanım teşekkürler

      Sil
  14. Blogumda paylaşacağım :) memnuniyetle

    YanıtlaSil
  15. Merhaba
    Bu güzel etkinlik için sizi tebrik ederim. İnşallah etkinlik amacına ulaşır ve birçok kişiye faydalı olur.
    Bu kadar güzel bir etkinliğe minikte olsa bir katkıda bulunmak için bloğumda paylaştım.
    Umarım bir faydam olur. Sevgiler
    http://zeyno-modalisa.blogspot.com/2013/12/kutuphane-icin-bir-admda-sen-at.html

    YanıtlaSil
  16. Merhaba, çok güzel bir etkinlik başta bunu belirteyim. Özellikle çocuk kitapları ve dergileri konusunda yardımcı olabilirim. İngilizce de olur derseniz çocuklar için güzel kitaplar gönderebilirim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öncelikle teşekkür ediyorum. İngilizcede olabilir elbet...

      Sil
    2. Güzel, ayırıyorum hepsini o zaman. Peki hemen gönderebiliyor muyuz? Yoksa yılbaşından sonra gönderebilir miyiz? İşin doğrusu bana yılbaşından sonrası daha uygun olur.
      Blogumda da paylaşırım ayrıca:)

      Sil
    3. esra_ebru_46@hotmail.com

      Mail adresime hazır olduğunda kargoyu göndermeden mesaj atmanızı rica edeceğim sadece. Onun dışında sizin ne zaman müsait olduğunuz önemli :) İstediğinizi zaman gönderebilirsiniz.
      Yalnız blog linkini de verirseniz kitaplar geldiğinde bu posta adresinizi kitap gönderen bloggerlar adı ile ekleyeceğim çünkü :)

      Sil
    4. Ben blogumda yayınladım. Gönderme işini yılbaşından sonra yapacağım. Mail atarım size:)

      Sil
    5. Beklemekteyim o zaman. Teşekkürler.

      Sil
  17. Merhaba Etkinlik Çok güzel böyle bir etkinlik başlattığınız için tebriklerimi iletirim.

    Blogumda paylaştım yayını akşam ablam gelicek çok kitap okur aşırı fazla onuda bilgilendireceğim bloğunda aşırı bir takip oranı var onada ileticem akşam arkadaşlarımada bildiricem şimdilik elimden bu kadar geliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim...

      İlginize de teşekkür ederim tabi ki. Bakalım bize kitap çıkacak mı sizden :)

      Sil
  18. Merhaba. Harika bir etkinlik başlatmışsınız. Tebrik ederim. Ben de hem blogumda hem de blogumun facebook sayfasında duyurdum.
    http://kalemimden-yazilar.blogspot.com/2013/12/matmazeellann-okullar-icin-kutuphane.html

    YanıtlaSil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.