7 Eylül 2013

OKUMA ŞENLİĞİ KAPSAMINDA OKUDUĞUM KİTAPLARIM




Etkinliğe katıldığımı bu yazımdan biliyorsunuz.
Geçen ay yazamadım bitirdiğim kitaplarımı ama bu ay hepsini yayınlıyorum.

Ve benim tam tamına 125 puanım var.



5 puan: Yukarıdaki kuralların hepsini boş verip canının istediği herhangi bir kitabı okuyanlara.
NOEL'DE ÖLÜM - NORA ROBERTS 
(OKUDUM ! Yorumum burada)




5 puan: Genel kural en az 200 sayfalık kitap okumak olsa da 150 sayfadan kısa bir kitap okuyanlara.
KAHRAMAN TAZEOĞLU - BAŞKA
(OKUDUM!) 
Yorumum en kısa zamanda sizlerle olacak.




10 puan: Okuduğu kitabın adında bir renk olanlara.
SİYAH SÜT - ELİF ŞAFAK 
(OKUDUM! yorumum burada)





10 puan: Bir serinin ilk kitabı dışındaki bir kitabını okuyanlara.
VAMPİR GÜNLÜKLERİ (Öfke ve Karanlık Buluşma) - L.J. SMITH
Serinin ikinci kitabıdır.
(OKUDUM!)




15 puan: Kendisi dışında herkesin o kitabı okuduğunu düşünüp sonunda o kitabı kendisi de okuyanlara.
YÜREĞİM SENİ ÇOK SEVDİ - CANAN TAN
(OKUDUM! Yorumum burada)



15 puan: Yasaklanmış bir kitap okuyanlara. 
ŞEKER PORTAKALI - JOSE MAURO DE VASCONCELOS
(OKUDUM! Yorumum burada)




20 puan: Esas mesleği yazarlık olmayan bir kişinin yazdığı bir kitabı okuyanlara.
GÖRDÜĞÜME SEVİNDİM - İCLAL AYDIN
(OKUDUM! Yorumum burada)





20 puan: Türü kurgu olmayan bir kitap okuyanlara.
TAVUK SUYUNA ÇORBA (YÜREĞİNİZİ ISITACAK ÖYKÜLER) 
Yazarı çoktu fotografda zaten okunuyor yazar isimleri
(OKUDUM! Yorumum burada)





25 puan: 400 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.
DEBBIE MACOMBER - KÜÇÜK MUCİZELER DÜKKANI
(OKUDUM! Yorumum burada.)






Gülümsemeyi unutmayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.