27 Eylül 2013

Dün Matmazeella Neler yapmadı ki?

Google görsellerden alıntıdır.


Dünkü MERHABA yazımda hemen gidiyorum demiştim ya. Bilin bakalım nerelere gittik. Aslında yan çizinler olunca sayımız baya azaldı ama biz pes etmedik ve planımızı lunaparka çevirdik. O kadar heyecanlıydım ki fotoğraflar çekmeyi unutmuşum. Ama gondol'dan korkanlar ranger'ı binemem diyenler olunca lunapark gondol ve balerin ile sınırlı kaldı. Eee ama biz gençlere yetmedi lunaparkın kısıtlı heyecanı ve bilmem kaç dolmuş yaparak Kartinge. Yukardaki fotoğrafa benzer ama daha küçük bir pistte. Eee ben ilk defa binecektim ve deli gibi de heyecanlıydım. Doğal olarak fotoğraf çekmek aklıma dahi gelmedi. iki gruba ayrıldık ve ben ilk öncekileri izlemeyi daha mantıklı buldum. Daha yeni ehliyet alan biri olarak dalga konusu olamazdım kaza yaparak :)

Velhasılı oldu da bitti maşallah. Dedim ya dünkü ulaşımı sağlamak için ne kadar vasıtaya para verdik 8 kişi bir bilseniz. Hatta kartinge giderken köy arabası  götürdü bizi :) Dönüşümüz daha muhteşemdi yalnız.Saat geçti. Cemaat evindekiler akşam ezanı okunmadan, benim gibi evciler de baba aramadan eve gitmeliydi. Yurtçular rahat zaten. 
Bekle ki dolmuş gelsin. Yok gelmiyor. Yürekli erkek de yoktu aramızda (aman duymasınlar) derken birisi elini kaldırdı ve bir servis aracı durdu hoop atladık şehir merkezine de gelince indik. Evli evine köyl köyüne dağıldı. Eve varan yatağa yığılmış. Bugün ben hariç herkes ilk derse gelemedi. Halbuki dün fena çarpan bendim. Sağ yanım mosmooooor.... Ama değerdi ya. Dün çok eğlenceliydi. Şehrinizde varsa KARTİNGE GİDİN !!!

Ayrıca da bir internet sitesinde gönüllü yazarlığa başladım ve süper fikirler var aklımda.
Detaylar zamanla bu blogda (=

Gülümsemeyi unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.