27 Eylül 2013

ALIŞVERİŞ KARGAŞASI

Yazayım diye postu hazırlayacaktım ama olmadı.
TTnet ulaşım olanağını aldı elimden.
Bende zamanında yüklediğim fotoğrafları şu an yayınlayabiliyorum.

Çok ciciler ama

Daha da ciciler

En ciciler



Süper ciciler

Süper extra ciciler


Bakalım kime gidecek

Altını ve rengini sevmem. Ama bu çok hoştu.(Altın değil)

Sevdim işte

Evde 5 kız olunca az bile bunlar

Bu kime gidecek acaba?

Kiminsin sen?

Hanım hanım, küçük hanım.

Bunlarda sahiplerine dağıldı.



Benim, benim...Hepsi benim.

Ben renklere hastayım.

Küçük hanıma yetmiyor bile.



Bunlara aşık olunur.

Aşığım sizeeeee.........


Gülümsemeyi unutmayın.

10 yorum:

  1. Ayy rengarenk hepsi çok güzeller..
    Güle güle kullan inşallah hepsini hayatım..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. ne güzel resimler içim acııldı cıvıl cıvıl güle güle kullanın canım :) paylaşımlar süper :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullanın çok ciciler:)

    YanıtlaSil
  4. Harika hepsi ya :) bantları nereden aldın peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben alış verişimi tek bir mağazaya girerek yapmıyorum ki.
      Kahramanmaraş'ta Kpalı Çarşıda çok severek gittiğim mekanı küçük olsa da araştırınca çok çeşitli şeyler bulduğum bir kırtasiye dükkanı var.
      Ve bana kısıtlı çeşidini gösterdiler önce.
      Ben arka taraflara gidip araştırınca bu değişik cicileri buldum veeeee inanmayacaksın ama tanesi 1.5 kuruştu

      Sil
  5. güle güle kullan o değilde blogun tasarımı harika olmuş baloncukları patlatıyorum deminden beri :D

    YanıtlaSil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.