13 Eylül 2013

SATIŞTAKİ ÜRÜNLERİMDE %20 İNDİRİM VAR



Acilen bir ödeme yapmam gerek,yor ve maddi anlamda bu aralar sıkıntıdayım. O yüzden ben de satıştaki ürünlerime indirim yapmaya karar verdim. Zaten indirimli olan Avon ürünlerinde %20 indirim uygulamaya karar aldım...
Ürünlerin detaylı resimlerini ve detaylı bilgisini mail aracılığı ile vereceğimden emin olabilirsiniz.

Satın almak istediğiniz ürünler varsa BUYRUN BURAYA

Elimde daha bir çok çeşit avon ürünleri var. Aklında bir ürün olan sorabilir, bana mail atabilir: esra_ebru_46@hotmail.com


Ayrıca bloga farklı marka ürünlerde ekleyeceğim. Şu anda fotoğraflarını çektiğim Avon ürünleri ve değişik marka kozmetik ürünleri de var takipte kalın.


ACABA SİZLERDEN BU POSTUMU BLOGUNUZDA DUYURMANIZI RİCA EDEBİLİR MİYİM?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.