9 Eylül 2013

DEĞİŞİMİNE ŞAŞIRDIĞIM BİR ÜNLÜ

Ben şarkılarını dinledikçe, bu kadını araştırdıkça ve fotoğraflarını gördükçe şok olmaktan kendimi alamıyorum.Bakınsana ne denli değişmiş değil mi?





Bu kadın kim mi? Hepinizin mutlaka bir bölümünü de olsa izlediği 'Pis Yedili' dizisinin Esma Sultanı Ayşegül Aldinç. Fotoğraflarına baktıkça bu kadının şaşırmaya devam ediyorum.
Haksız mıyım ama? Şimdiki haline de bir bakın.




Bu da hanımefendinin çok dinlenildiğinden emin olduğum bir şarkısı.




Not : Fotoğraflar Google görsellerden alıntıdır.

Gülümsemeyi unutmayın.





2 yorum:

  1. canım siz bilmezsiniz 1980lı yıllarda ayşegül aldinç çok çok ünlüydü ve türkiyenin en güzel kadınları arasında sayılıyordu barış mançoyla çalışmaları vardı.Tabii artık yaşlandı ama hala çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette bilemem ama araştırınca Barış Manço ile çalışmalarını gördüm.

      Lakin gerçekten de güzel kadınmış.

      Ama itiraf etmek gerekirse şimdi eskisi kadar güzel değil.

      Sil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.