5 Eylül 2013

Ben ve O #1

Evde bitmek bilmeyen işler yüzünden bloguma yazamamak beni çok üzdü. Maillerimi bile kontrol edemiyordum. Ama pazartesiden itibaren işlerim bitecek inşallah ve sizlere okuduğum Küçük Mucizeler Dükkanı kitabını kendimce yorumlayacağım. Şu an ne mi paylaşacağım aşığı olduğum ve her şeyinden istediğim pembe rengin 'Ev ve Ev Dekorasyonları' olacak. Bunlara baktıkça içim cıvıl cıvıl oluyor benim :) Google görsellerden bu yüzden memnunum sanırım

Nelere Aşık mışım Ben Böyle... Bakın Bakalım. ( Bunların devamı gelecek olan yazı dizimin bir parçası sadece)

Koyuya çalan çingene pembem 



İçimde ölmeyen öteki çocuk da Hello Kitty sever.

Bu evin içinden her an Hansel ve Grathel çıkabilir :) 
Uçuk pembe... Ne kadar sakinleştirici ama.

Böyle bir odam olsun hiç bir şeye hiç kimseyi dokundurtmam ben!



Kızım olmasını çok istiyorum. Olursa benim olamayan oda onun olacak.





Not: Fotoğraflar Google görsellerden alıntıdır.




Gülümsemeyi unutmayın.


2 yorum:

  1. Offf hepsi cok guzel ya :) burdan ornek alinir :) eline sağlik

    YanıtlaSil
  2. içim açıldı valla nekadar güzeller:)

    http://beautybysyln.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.