9 Eylül 2013

Mimlendimmm - 2

Pamuk Şeker blogunun sahibesi değerli arkadaşım beni mimlemiş. Keyifsiz olduğum bu gecede bana hoş bir eğlence olacak belki de. Kendisine teşekkür ediyorum.
Daha önceki mim yazımı okumak ister misin?



Blogunuzun Adı ve Linki ?

Matmazeella (Ama dikkat 2 tane 'e' harfi ile)





Ne Kadar süredir blog yazıyorsunuz? 

22 Ocak 2013'te başladım.Bugün 50. günüm blog hayatımda.




Kilo Problemi yaşadığınız dönemler oldu mu? 

Oldu. Kaldı ki hala var. Ama şu an için bunu düşünmeye dahi zaman ayıramıyorum.





Formda kalmak için ne gibi bir yöntem uyguluyorsunuz? 

Şu an için hiç bir şey. Ama bu yönde iyi bir karar aldım onu uygulayacağım.




Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama,destek vb.ürünleri kullandınız mı? 

Evet denemez. Ürünü aldım, hatta hala da durur evimde ama ASLA kullanmadım. Ve tabi kullanmayacağım da. Sadece ettiğim aptallığa yanıp, her gördüğümde verdiğim paraya acımam için duruyorlar. Sakın ha sakın siz de zayıflarım sanıp almayın. Tamamen par atuzağı. Yediğine dikkat etmeyen ve yürüyüş dahi olsa spor yapmayan hiç kimse zayıflayamaz ! 
( Bir hemşire adayı olduğumu söylemem sanırım kuvvetlendirir benim tezimin sahiciliğini. )





Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız bakım kürleriniz var mı? 

Ben hazır bakım ürünleri kullanmayı tercih ediyorum genelde ama ballı kahveli bir karışım var. Bir arkadaşın blogunda görüp denemiştim. Onu uyguluyorum haftada bir falan.




Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri ?

Rujum. Evet yüzümde hiç bir makyaj malzemesi kullanılmasa da dudaklarımda ruju seviyorum. Her rengi bana çok yakışıyor bence ;)



Benim mimlediklerim. Umarım cevaplarlar.

Hayal@ (tatil dönüşü yapsın o da)



Gülümsemeyi unutmayın.

10 yorum:

  1. mimimi cevaplamana çok sevindim canım.keyifsiz olduğun bu gecede azda olsa eğlendiysen ne mutlu bana canım :D

    YanıtlaSil
  2. ahh o kilolar yok mu o kilolarrr!!!

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bende senin bloguna bayıldım, ayrıca pembe olan her şeye bayıldım.
    Pembe panterle karşılaşmak ayrıca mutlu etti beni, çocukluğumun ve pembe düşlerimin kahramanı pembe panter :')

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzerliklerimiz ne güxzel şeylerle ilgili ama değil mi :)

      Sil
  4. çok hoş bir blog. okumaktan keyif alıyorum. sevgiler =)

    YanıtlaSil
  5. canım mim için teşekkürler.. bu akşam hazırlayacağım inşallah..

    YanıtlaSil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.