27 Ağustos 2013

İLK MİM YAZIM // MİMLENDİM

Google görsellerden alıntıdır.





Taze blogum da ilk MİM'im... Sevgili Ayşe'nin beni mimlemiş olduğu yazıyı gördüm ve cevaplıyorum.

1-Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı?
Elbette yaşadım hem de iki tane. Birisi çok sevdiğim bir insanı kazanmam ötekisi ise çok sevdiğim bir insanı ömür boyu kaybetmem. (Buna felaket denir aslında mucize değil.)


2-Almayı düşünüpte alamadığınız ne var?
Uzun vadede almayı düşündüğüm şeyler var. Ama şu anda olsun istediğim ama olmayan şey ise Ipad (2-3-4 hangisi olursa olsun farketmez)

3-Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Leopar desenli şeyleri ve vücuda yapışanları sevmem.
Kilolu olmamla ilgili sanırım.

4-Nefret ettiğiniz huylar ve ya insanlar?
Ön yargılı olan,ukala, iki yüzlü olandan ve YALAN söyleyenden tiksinirim!


5-Sizi en net tanımlaya kelime?
Güçlü ( Her konuda her anlamda güçlüyümdür. Güçsüz olduğumda bile güçlü görünmek gibi bir huyum var. Kimseye acımı dağıtamam. Acınılmaktan korkarım. Çünkü Rabb'imden başkasına aciz değilim.)

6-Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?
Kesinlikle Türkiye'de.


7-Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?
Hiç bir şey. Yani ben yapmam. Ben tek başıma mutsuzluğumu yaşarım hep. Laptopum ve sizlerle mutluyum ama o da yalnız olduğum anlara girmiyor ki. SİZ VARSINIZ.


8-Nikah masasında evleneciğiniz kişiden "Hayır!!!" cevabı alırsanız ne yaparsınız?
Nikah masasına bir otursak HAYIRlısıyla. Dünyanın en güçlü 'EVET' i o masada olur.

9-İnsan kaderini mi yaşar,kaderini mi yazar?
Kaderini kendi isterse değiştirebilecek güç ile yaşar.


10-Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime?
Mother.


11-İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?
Sahra.
Sanırım bir kızım olursa da adı bu olacak (annemin isminin yanında tabi.)


Gülümsemeyi unutmayın.

4 yorum:

  1. seninkini de beğendim,ya böyle mim yazılarının yazıldığını görünce çok mutluyorum :D çok teşekkürler :D evlilik cevabını beğendim :D

    YanıtlaSil
  2. canım güzel bir mim olmuşş (:
    benim blogumdaki mimi de cevaplarsan çok çok sevinirim (:
    seni yakından tanımış oluruz heeeemmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa çok teşekkür ederim canım Hemen bakıyorum bloguna

      Sil
    2. hemen bak ve yanıtla canımmm..
      bir sürü takipçim var herkesin tek tek adını yazamadım o yüzden..
      ama herkesin yanıtlamasını istiyorum.. özellikle de yeni takibe aldığım bloggerı tanıyabilmek için (:

      Sil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.