5 Ağustos 2013

Herkes Bitiriyor.Eee ben de bitirdim.

Evet arkadaşlar bir çok arkadaşımız da hem bitirdikleri hem de çöpe attıkları ürünler hakkında bilgi veriyor.
Ben de yapayım dedim umarım başarılı olurum :)
Naçizane fikirlerimle bitirdiğim ürünler.


1)Avon colortrend rainforest göz farı 5gr : Bir çoğunuzun avona karşı tepkili ve önyargılı olduğunuzu biliyorum ama öğrenci için fevkalede bir marka :)
Ayrıca temsilcisi olduğum içinde hangi ürünün ne etkisi var cildime veya sizin cildinize hangisi iyi gelir biliyorum. Çünkü sadece alışveriş ya da satış için kullanmıyorum AVON'u. Avon benim hayalimdi ve şu ansa kazanç fırsatım.
Neyse gelelim ürün tanıtımıma.Açık tenli olduğum için her renk göz farı bana gidiyor ama mavi ve yeşil apayrı gidiyor :) Ürünün kendi aparatı yok.Far fıçam ile kullanıyordum. Baya eksiltmiştim zaten ama evdeki küçük afacanlar oynamışlar bunla maalesef çöpe gidiyor. Yalnız tekrar alacağıma eminim.
Fiyatı : 13.80 TL
İndirimli : 5.50 TL'ye falan iniyor.
Eee bir de bunun temsilci fiyatı var :)

2) Avon Moroccan Argan Yağı 30 ml: Bu ürüne laf ettirmem. Kokusu mükemmel ve 3 kız kardeş severek kullanıyoruz.Bence tek eksisi ml az olması.Saçlara az bir miktarı yetiyor kaldı ki benim saçlarım çok uzun.
Yumuşacık ve parlak bir his bırakıyor saçlarınızda.Almanızı tavsiye ederim.Kaldı ki elimde satış için de kullanmam içinde stogu fazlasıyla mevcut.
Fiyatı : 15.30 TL
İndirimli : 5.90 TL'ye kadar inebiliyor.


3)Avon Care Gliserinli El Kremi 100ml: Avonun el kremlerinden birini bitirdim. Gliserin kalsiyum ve E vitamini içeriyor. Elde rahatlıkla emiliyor ve hoş bir kokusu var. Tavsiye ederim.
Fiyatı : 9.80TL
İndirimli : 4 TL'ye kadar inebiliyor.

4) Avon Secrect Fantasy Bayan EDT 50ml: Avonun hoş kokuları olduğu bir gerçek. Genelde genç kesime ait bir koku.Meyveli bir kokuya sahip. Aynı serinin başka cici parfümleri de var. Evdeki parfüm stogu sıram hangisine gelirse onu kullanacağım. Ama gençlere ve geç kalanlara tavsiye edebilirim.
Fiyatı : 32 TL
İndirimli : 15TL'ye inebiliyor.

5)Avon Care Rıch Mousture Yüz Kremi 100ml : Evet sadece avon kullanıyor bu kız dediğinizi duyar gibiyim.
Şu aralar mali sıkıntımdan dolayı elimdeki memnun kaldıklarıma devam ediyorum. Yalnız ailede bunu yüzden çok yara bölgelerinde kullandıkç. Evet böyle bir özelliğini farkettik. Cimcimeler dizini falan yaraladıkça kullandık çok da çacuk etki etti. Yüzde bakım rutini olanlara önermem.Ama yeni başlamak isteyen ve çocukları çok yaralananlara tavsiyemdir.
Fiyatı : 7.80 TL
İndirimli: 4.50 TL'ye kadar inebiliyor.

6) Giordani Gold EDP 50ml: Bir oriflame temsilcisi arkadaşımdan hediye idi ama RESMEN esans gibi kokuyordu. Nefret ettim tiksindim kullanmadım ve inanır mısınız sadece tuvalete sıktım çünkü EDP olduğundan sanırım kokusu uzun süre kalıyordu.Eee tuvalette halinden şikayetçi değildi ki :)
Sonunda bitti ve çöpe gitti.

7) Gilette Antiperspirant Spray : Tabi ki bunu babam bitirdi. Bu markayı seviyor ama bu kokusunu sevmediğini söyledi. Tıraş kolonyası gibi kokuyor dedi ve sonunda tuvalete eve gelen erkek çocuklara sıkılarak bitirildi. Fiyatını hatırlamıyorum.

8)Avon Infınıte Moment Bayan EDT 50ml : Bu kokuyu ben çok seviyorum. Ve Avon'un kolay indirime girmeyen parfümlerinden.Ahududu yaprakları, çiçek ve sıcak vanilya koku notalarının  birleşiminden oluşuyor.
Fiyatı : 62TL
İndirimli : Promosyonlarına göre yarı fiyatına bile alabilirsiniz.

9) Avon Glazewear Shine Dudak Parlatıcı 5ml: Parlatıcı işte :) Rengi çok hoştu.Öyle özel bir kokusu yok. Dudakta kalıcığı çok çok uzun değil ama hoş bir ürün. Elimdekiler bitmedi ki daha yensiini alayım ayrıca da pek dudak parlatıcısı kullanmıyorum.

10) Avon Colortrend Dudak Balmı Elmalı: Çok hoş bir kokusu olan dudak balmı. Çok da uygun fiyatı var. Bitti malesef ama başka dudak balmlarım olduğundan tekrar bunu almama zaman lazım.




2 yorum:

  1. öncelikle merhaba :) Evet Avon'a karşı bir önyargı mevcut ama bazı ürünleri iyi olabiliyor.Hatta paylaştığın ürünlerden bir kaçını ben de kullanıyorum ve çok memnunum.Bir de Avon'un tırnak yapıştırma bantlarını tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba GÖKÇEN Hanım.Tırnaklarım biraz tombul :)
      O yüzden uzatsam da düzgün bir görünüme kavusamıyorum.
      Takma tırnak hiç denemedim.Ama kararlıyım deneyeceğim işte o zamanda o tırnak yapıştırma süslerini deneyebilirim :)
      Ayrıca bana her ürünü sorabilirsiniz. Size cildinize veya cilt tonunuza göre yardımcı olabilirim.

      Sil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.