17 Ağustos 2013

KİTAP, HEDİYE ve ARKADAŞLIK...


Değerli Kırık Şemsiye'ye kitaplarını takas edip etmediğini sordum ama kendisi kitaplarına fazla değer veren birisi. Okumam için bana verebileceğini ama takas etmeyeceğini söyledi.
Bana güvenerek kitaplarını yollaması nasıl beni mutlu etti bilemezsiniz.
Ve biz de mailleşmeler sonrasında bir de etkinlik düzenledik.
Katılmak için buyrun.

Bugün kitaplarım geldi.
Öyle sağlam paketlemiş ki bir kez daha kitaplarını sevdiğine kanaat ettim :)
Zor açtım.
Ve kitap dışında bana kitap ayraçları ve 2 tane China Glaze oje hediye etmiş.
Küçük de bir not vardı.
Ojeleri pek kullanmıyorum daha önce de hep söyledim.
Ama o kadar naif duruyor ki sürünce dayanamadım :)
Lakin düzgün tırnak yapım olmadığından (emin olun yok) sizinle paylaşamayacağım.



Kilolu birisiyim maalesef ki. Sayarsak bahane çok ama inanın kullandığım ilaçlardan dolayı aldım hep.
Ben de tercihimi iki tane diyet kitabı ile kullandım.

Ama kendisinin bana okuma için süre vereceğine inanıyorum.
Zira şu ara bir etkinlik için okuduğum kitap listem var da.

Tekrardan teşekkür ediyorum Kırık Şemsiye'ye.
Blog isminin öyküsü de burada bakın. Benim çok dikkatimi çekti öykü :)

Bakın ojelerim de burada. Sağdaki çatlayan oje.




Gülümsemeyi unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.