7 Ağustos 2013

BAYRAMINIZI KUTLARIM !



Bayrammış seyranmış aslında artık beni pek ilgilendirmiyor.
Yani bana günlerin hepsi aynı.En mutlu anımın bile bir yanı acı.
Neyse bugün acıları konuşmak yok :)
Akraba ziyareti demek isterdim ama değil.
Yazları yaylaya taşınan dedemlere gideceğiz hazır babamında bayram tatili varken.
O yüzden sizinle olamayacağım.İnternet erişimim olamaz.
İnterneti bırak telefon bile doğru düzgün çekmiyor.
Eee ben de bu kafa dinleme fırsatını elbette kitap okuyarak geçireceğim.
Bakın çantama neler koydum.
İclal Aydın - Gördüğüme Sevindim

Rıfat Ilgaz - Geçmişe Mazi
Kahraman Tazeoğlu - Başka
(Ayrıca bitirdiğim Nora Roberts - Noel'de Ölüm kitabı hakkımdaki fikirlerimi de en kısa zamanda sizinle paylaşacağım)
Eminim bir çok arkadaşımız da bizimle kalamayacak :)
Ama ben size bir süprizle ayrılacağım umarım beğenirsiniz.
Kucak dolusu sevgilerimle.
HAYIRLI BAYRAMLAR.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.