16 Ağustos 2013

MİSAFİR GÜNÜ ; Sesli Düşünceler

Arkadaşlar etkinliğimizden burada bahsetmiştik. İlk haftanın eşleştirmesi gerçekleşti ve Sevgili Sesli Düşünceler bizler için yazısını paylaştı.


Sevgili Pamuk Şeker 'in ve Matmazeella 'nın düzenlediği harika etkinliğe katıldım.Bugün Matmazeella'ya misafirliğe gidiyorum.Kendisine en kısa zamanda bana da beklerim.
Etkinliğimizin konu "adında renk geçen bir kitap ve o renkte bir kozmetik ürününü" anlatıyoruz.
Açıkçası çok kitap okuyan biri değil.Bir kaç gün önce arkadaşım bana çok zevk alabileceğim bir kitap serisini tavsiye etti.




Yazar:Laurel K.Hamilton
Seri:Anita Blake
Adı: Mavi ay/Blue moon
Sayfa sayısı:448 ad.
Benim seçtiğim dil : Rusça. Bildiğim kadarıyla inglizce de var.Vampirlerle ilgili yazı dizisi (ne korkunç).Seride Anita Blake'in yaşadığı maceraları anlatılıyor.Ve oldukça heycanlı.Fantastik kitapseverlerin sevebileceği seri.


Ve makyaj üründe seçtiğim renk mavi



*Faberlic göz kalemi
*Çok güzel metalik mavi rengi
*Yapısı oldukça yumuşak
*Sürerken zorlanmadan (kayarcasına)uyguluyorum
*Kalıcılığı orta derecede,ama çok sıcakta akma yapabilir
*Çok tercih ettiğim bir renk değil,ama çeşit olsun diye aldım

Not : Elimde kitabın kendisi olmadığından dolayı internetten görsel ekledim.

Matmazeela'ya çok teşekkür ederim.

Sevgiler

2 yorum:

  1. Canım,ne kadar hızlısın.
    Bu etkinlik çok iyi oldu.Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah teşekkür ederim :) :) ...

      Memnun olmanıza çok sevindim :)

      Sil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.