26 Temmuz 2013

ROSENSE MASKE

Sevdiğim bir abimin kozmetik dükkanı var.
Oraya uğramıştım geçenlerde.
Elime iki numune sıkıştırıverdi.Çantama attım evde incelerim diye.
İnceledimde. Gece sürdüm sabah yüzümü yıkadıktan sonra cildimde parlaklık, canlılık ve yumuşaklık hissettim.
Ferahlamış gibi idi cildim.
Gül özü ve vitaminlerle zenginleştirilmiş formülü sayesinde rosense nemlendirici maske cilde ihtiyacı olan uzun süreli ve yoğun nemi hemen sağlıyor diyor tanıtımında doğruymuş yani :)
Çok da hoş bir kokusu var yaa
Cildin nem oranını dengeliyor. Ciltte parlak, canlı ve duru bir görünüm oluşmasını sağlıyor.
Tıkanmış gözeneklere etki ederek gözeneklerin açılmasını ve rahat nefes almasını sağlıyor.

 Su bazlı yoğun nemlendirici olarak tanımlarım bu maskeyi
Beyaz olan maskeyi anlattım.

Turuncu olansa peeling.
Yarın da onu kullanacağım anlatacağım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.