30 Temmuz 2013

Avon ULtra Color Rich Metalik Ruj - Sparkling Warm Rose

 Avon Ultra Color Rich Metalik Ruj serisinin Sparkling Warm Rose rengini sizler için değerlendirdim.
Ben çok beğenerek kullanıyorum.
Dudağa sürümü çok rahat ve hafif pırıltılı dokusu ile dudağınıza ışıltı veriyor.

Ürünün Basın Tanıtım Afişinden

Metalik bir ruj.

Uygulandığında ipeksi bir his bırakıyor dudakta.
Kolayca uygulanıyor ve dudağınızı nemlendiriyor.
Ürün E vitamini ve Jojoba yağı ile dudaklarımızı besliyor.


Rujunuzun kalıcılığı hakkında ufak bir ipucu:
Rujunuzdan önce dudaklarınıza süreceğiniz pudra ile rujunuzun kalıcılığını arttırabilirsiniz.




Makyajınızın son adımında dudaklarınıza uygulayın. Dudaklarınızı daha dolgun göstermek için rujunuza uygun bir dudak kalemi kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.