25 Temmuz 2013

HİÇ GİYİLMEMİŞ ETEĞİ SATIYORUM

Evet doğru okudunuz. Hiç giyilmedi bu etek.
Kahramanmaraş Boyner'den indirimdeyken almıştım ama giymek nasip olmamıştı.
Aslında alışverişim belli bir limite ulaştı diye Benetton marka ürünlerde %50 indirimi haketmiştim.
Ben de tercihimi bu (kırık beyaz mı dersiniz ekru mu dersiniz bilmiyorum) dizde etekten yana kullanmıştım.

Şimdi de istesem de giyemiyorum kilocuklarım yüzünden :)
Gözümün önünde durdukça da  üzülüyorum.
Umarım birinizin işine yarar.

(Ürünün flaşlı flaşsız fotoğrafları mevcuttur)
Fiyatı postun en altında

United Colors of Benetton
38 Beden
%100 Pamuk
           Cotone


Arkada iki tane cebi var ve içten çıt çıt düğmeli. Cebin biri açık biri kapalı halde fotoda mevcut


 Flaşsız arkadan görünüm



Flaşsız önden görünüm.Üst iki yanda normal cebi var.


 Flaşsız sağ yan
Alt sağ - solda isterseniz kullanabileceğiniz yine çıt çıt düğmeli, süslü 2 cebi daha var.
(ben bayanların pek kullandığını sanmıyorum bu cepleri)




Flaşsız sağ yan


Flaşsız sağ yan


Flaşlı sol yan.


Flaşsız sol yan.

10TL

Ürün kargo bedeli alıcıya aittir.
Ödemeyi aldıktan sonra kargoya veririm.
Havale/eft kabul edebilirim.(iş bankası)
ÜRÜN İADESİ YOKTUR.
Satın almak isteyenler mail atmalılar.
esra_ebru_46@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.