23 Temmuz 2013

Meşrubat şişesinden vazo çalışmaları


Mide rahatsızlığım olduğundan azıcık fazla kaçırdığımda yemeği meyveli maden suyu içmeyi ilaç içmeye tercih ediyorum.

Sebebi ise maden suyunun asitsiz olması (kendi doğal asitinin olmasından dolayı) ve ilaç yutma hastalığına 

kapılmamak istemem.

Boş şişeleri geri dönüşüm çöpüne götürmek için biriktiriyordum ama aklıma gelen fikirlerle değerlendirdim.

Çok da hoş oldu bence. 

Ya o kadar çoklar ki hediye ettiğim halde elimdeki vazoların içine koyacak çiçek vs . bulamıyorum :)

Kendi çiçeğimi yapmaya başlamalıyım hemen :)

Vazolarıma merhaba deyin :)



Siyah makrome ipiyle sardığım şişe


-----------------

 İki renk sakallı iple zemine yapıştırıcı sürülerek yapıldı


-----------------

Uyumlu veya uyumsuz oje renkleriyle boyanmaya çalışılmış şişem (ben en çok bunu seviyorum)


-----------------

Ojelerle boyandı ama minik kardeşlerimin de emeği (berbat edişi) var bunda :)


---------------

Mor sakallı iple sarıldı 


-----------------

Turuncu sakallı ip vazom


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.