31 Temmuz 2013

Bileklikleriiiiiiiiimm......



Bir ip vardı elimde 3 boncuk aldım düğümledi.
Aralıklı olarak devam ettim uzunca bir bileklik yaptım.



Bunu nasıl anlatırım bilmiyorum.Şekli incelerseniz anlaşılır sanırım.


Eskimiş bakın :)
Boncukları lastikli bir ip almıştım ona geçirdim.
Kırmızı tonlarında iki kurdele ile de fiyonkladım :)


Takıcılarda görüyordu hep kardeşim.Çok basit biz de yaparız dedi, yaptık.

Bu boncukların bir adı vardı unuttum :)
Cam gibi ses geliyor birbirine değğince.
Uçlarını klipsledik o kadar.

Göz boncuğu isteyen kız kardeşime yaptım.

Kalbi küçük kız kardeşimin bir tokasından çıkarmıştık o da abla kalbimi atma dedi biz de dayanamadık makrome ipi ile (ince) bileklik elde ettik.

Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.