26 Temmuz 2013

GARNIER BB KREM miracle skin perfector



     İddia ettikleri şöyleydi
  • 24 saat nemlendirir
  • Cilt rengini eşitler, pürüz ve çizgileri gizler
  • Sağlıklı bir ışıltı verir
  • GKF 15 ile UV ışınlarından korur
  • Dermotolojik olarak test edilmiştir
  • Doğadan gelen aktif maddeler , vitamin C türevleri ve mineral pigmentler içerir
Ama benim karşılaştıklarımsa şöyleydi:
Ben LİGHT rengi almıştım buğday tenliyim ama rengi güzel oldu bana.

  Kapatıcılığı çok az, sadece renk eşitsizliklerini dengeliyor. Etkisini artırmak için 2 kat uygulanabileceğimi söylemişti satıcı bayan.
Bu seferde yüzüm vıcık vıcık oluyor tabiri caizse.
 Yapış yapış oluyor yüzüm, fazla krem sürmüşüm gibi sanki.
Cildimin emebileceğinden fazla sürmüşüm gibi.
Ve sıcağa hiç gelmiyor.Azıcık bir güneşte bile yüzümde gevşeyip, yumuşadığını hissedebiliyorum.





 Sol tarafı direk tenim sağ tarafda BB krem var.
Pek farkedilmiyor değil mi?




Dayanıklılığı pek olmadığından çok da kalıcı olmuyor zaten.
Yüzümü parlatıyor ama iyi bir parlatma değil bu.Yağlı gibi sanki.
Tek bir tane iyi yönü yok mu diyenlere cevabım evet var kokusu :)
Çok hoş ve çok yoğun olmadığından parfümüm kadar kokmuyor :)
 Unutmadan fırçayla uygulanmıyor.
Yani özetle anca bakkala gitmek için sürülebilir sanırım :)
Ya işin şakası da o.
Hafif makyaj sevenler ve kısa süreli dışarı çıkmalar için kullanılabilir.
Benim tenimdeki izlenimlerim bu oldu.
Başka bir post ta da size Avon Solitiouns BB Kremi anlatacağım.
Daha memnun kaldığım aşikar zaten :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.