23 Şubat 2014

Kitap Tiryakileri ile 5. Blog Turu 1.Gün : Diren Aşk - Ali Bolat // Tanıtım

Merhabalar...
5. blog turumuz ile karşınızdayız ''Kitap Tiryakileri'' ekibi olarak.
Tur takvimimize ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.
Yazarımızla soyadımın aynı olması nedense beni daha bir çekti bu kitaba :)
Gezi olayları sırasında çıkmış meydana bu kitap.
İlerleyen günlerde sizlerle naçizane yorumlarımızı paylaşacağız...
Kitabın tanıtım videosu güzel bir fon müziği eşliğinde sizlerle.

Geçmişle barışmadan ‘AŞK’ için savaşamazsın!
Aslı kocasından boşanmış, ölü bir bebek doğurduğu için ciddi psikolojik sorunlar yaşamış, doğup büyüdüğü şehir ve geçmişiyle travmatik bir ilişkisi olan bir kadındır. En yakın arkadaşı Sibel’in on dokuz yaşındaki oğlu Cem, geçici bir süre Aslı’nın yanında kalacaktır. Tam bu esnada ülkeyi sarsmaya başlayan isyanlar Aslı’nın hayatını da etkiler. Cem’i korumak adına kendini olayların içine atan Aslı, hem kendi gençliğini hatırlar, hem de yepyeni bir nesille tanışıp bir dönüşüm yaşamaya başlar. Kalbini Gezi Parkı olayları sırasında tanıştığı ve kendinden on iki yaş küçük Ufuk’a kaptırınca durum iyice karışır, çünkü Ufuk da Aslı’yla aynı şehirde doğup büyümüştür. Ufuk, Aslı’yı Mersin’e davet ettiğinde Aslı’nın dünyası altüst olur. Travmatik geçmiş, âşık olunan adamın siluetinde bir bombaya dönüşür, çünkü Aslı’nın geçmişinde yüzleşmekten kaçındığı sırlar vardır. Aslı aşkın gücüyle çıktığı bu yolculukta geçmişini yenip yepyeni bir hayata merhaba diyebilecek midir, yoksa kendi içine daha fazla kapanıp aşkı yok mu sayacaktır?

1 yorum:

  1. Merhaba,
    Sayfanızı yeni keşfettim ve çok beğendim.
    Uçuşan baloncuklara hele bayıldımmm :))))))
    Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
    Tekrar görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.