25 Ocak 2015

YAZMAK İÇİN ÇOK GEÇ OKUMAK İÇİNSE ERKEN...


Günlerin, bulutlu havanın yağmuruyla karıştığı bu hafif üşümeli günlerde insanın tek isteği miskinlik oluyor.

Elinizde tadını sadece kendi evinizde bulabileceğiniz bir fincan Türk kahvesi eşliğinde pencerelerinizi benek benek ıslatan yağmuru izlerken çalan duygusal bir müziğin yüklediği içselliği yaşamak bence çoğu insanın merakı olmalı.

Uzun cümleler kurmayı nedense severim evvelden beridir. Sanırım insanın düşüncelerinin karmaşıklığıyla ilgili bu alışkanlık.

Dalıp giderken Gözlerim pencere camının dışındaki Dünya'ya, almaçlarım daha da bir dikkat kesiliyor. Her detayı görüyor gözlemliyor hafızama kaydediyorum. 

Kararlıyım. Birgün benim de bir anım olacak sayfalalaştırıp, kapaklattığım. İşte o ''anı''için biriktiriyorum tüm izlenimlerimi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.