16 Mayıs 2014

Matmazeella Ne Demiş?


Uzun zaman sonra merhaba!
Kalıcı bir dönüş değil bu sanırım.
Fakat asla blogumu bırakmayacağım. Sizlere zamanım yok şudur budur demeyeceğim. Blogumu çok seviyorum ve bloguma takılınca günümün olanca bir zamanını ona ayırıyorum. Bu ise gündelk yaşantımda aksaklıklara sebep oluyor. Ama sizlere şimdilik şu kadarını söyleyebilirim. Öyle çok kitap okudum ki... Tekrar geldiğimde günde 2 kitap yorumu yaparsam şaşırmayın ve sıkılmayın benden olur mu?

Bu arada hiç de özlenmedim sizler tarafından :( 

Siz beni okuyan değerli insanlar. Siz de yazın yeter ki. Ben de okuyayım :)

esra_ebru_46@hotmail.com

11 yorum:

  1. Merhabalar,
    Biliyor musun dün geçtin aklımdan.. İsmini unuttum o an. Ne kadar çok seviyordu kitap okumayı ama uzun zamandır yazısını görmedim dedim. Blogu açınca unuttum senin blog adresini kontrol etmeyi.. 24 saate sığamıyoruz :/ Hiç yorumumuz konuşmamız olmamıştı ama seni merak edenler var sen bakma sessizliğe :) Beklemedeyiz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 24 saate sığamıyoruz yorumuna %100 katılıyorum :)

      Konuşmamıza gerek var mı şahsen. Yazılarımız zaten bizim kelamımız. Ama özellikle isterim elbet senle tanışmayı :)

      Sil
  2. Ben özledim canım, hiç olur mu? Herkesin yeri ayrı şu blog aleminde! :)
    Ben de bu aralar hiç mi hiç yazamıyorum, çok aksattım.. Oysa çok konum birikti ama olmuyor..
    Kitap da pek okuyamıyorum bu ara ve çok özendim sana şu an.
    Yazıları merakla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bekliyorum merakla yazılarımı :)

      Sağol canım...

      Sil
  3. Özlenmez olur musun? Işlerini hallet de dön bir an önce. Kitap yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin sefalar getirdin :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Tam bir dönüş olmasa da yorumlarınız şevklendirdi teşekkür ederim :)

      Sil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.