28 Ocak 2014

5) Neyse ki Çocuk Yaptım - Vefa Enver // Kitap Yorumu





Kitap Adı: Neyse ki Çocuk Yaptım
Yazar Adı: Vefa Enver
Türü: Romantik Komedi
Yayınevi: Ephesus
Sayfa Sayısı: 304
Basım Yılı: 2.Baskı, Ekim 2013
Serinin Kitapları:
* Neyse ki Çocuk Yaptım





ARKA KAPAK YAZISI
Çocuk Da Yapamadım Kariyer De adlı romanıyla okurlarını roman karakterlerinden biri gibi hissettiren Vefa Enver'den, serinin son romanı.
Sibel ve Ahu'yu tanıyorsunuz... Aslı'nın ona hiç benzemeyen kardeşi Nazlı ile tanışacağınız bu roman Çocuk da yapamadım Kariyer de serisinin en tatlı kitabı. Kızlar bu romanda aşkın ve tutkunun onlara açtığı yoldalar!
Sevdiğiniz ve içlerinden biri gibi hissettiğiniz üç arkadaşın işlerinin yoluna girdiğini, sonunda istedikleri gibi yaşadıkları bir hayatları olduğunu mu düşünüyorsunuz? Yoksa bunu umuyor musunuz?
Merakınızı gidermenin tek yolu var... haydi okuyun!
Eğer kahramanlarımızı bu kitapta tanıdıysanız, Sibel, Ahu ve Aslı'nın maceralarını Bunu Sen İstedin ve Çocuk da Yapamadım Kariyer de'den okumak isteyebilirsiniz.

Yazım Yanlışları
'Hiçbir şey alamana gerek yok.(syf.26)
... ve mutlu olmalarını istiyorum. Aptal âık değilim.


Alıntılar paylaşmadım çünkü serinin son kitabının yorumunda sizlere uzun uzun anlatmak istedim seriyi.'Pembelerin Kraliçesi' diye bir yorum okumuştum Vefa Enver'e hitap edilen. Ne kadar doğru olduğunu okudukça anladım. Kapaklar pembe tonlarında, içerik pembe dizi kararında. Aslında bu seriden çok da iyi pembe dizi çıkar bence. Romantik  kelimesi geçince kadınlardan beklemek anormal olmasa gerek. Baran'a Sibel'i kazansın diye o romantik fikri veren Ahu, aslında yazarın ta kendisi değil midir? Bu kitapta yeni çıkan çiftimizin de hayatındaki yaşananlar anlatılmış. İki serseri aşığın (Nazlı&Kadir) aşkı birbirlerini ne güzel de değiştirdi bir bilseniz. Okurken gözlerimin dolduğu, ama aynı anda da güldüğüm o kadar çok şey oldu ki. Dedim ki bu yazar işini iyi biliyor. Kitapta Aslı ile Hakan Çırağan'da evleniyor. Ama kendi düğünü de Çırağan'da olduğu halde tatsız geçiren Sibel, bu sefer ki düğünde gelinden daha çok dikkat çekmeyi başarıyor. İkizlere gebe kadın ama düğünü kaçırmamak için doğum sancılarını umursamıyor, yetmezmiş gibi Kadir'le Nazlı aşkına da el atıyor. Eee sonra malum olay. Gelinlikle hastaneye giden Aslı oluyor. Ve esas kız dediğim Aslı Hanım, alttan alan ortamı idare eden, birlikteliği sağlayan gibi görünse de....Devamı yok sizlere. Okuyun sizlerde banane. Canınınız sıkkınsa ya da kitap okum alışkanlığı kazanmak istiyorsanız kesinlikle okumalısınız diyebileceğim bir seri. Şu anda da kız kardeşlerim başladı kitap bir onda bir onda :)


4 yorum:

  1. Bu kitapların kapakları ne kadar sevimli yaa :) en kısa zamanda alıp okumalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de okumalısınız. Kapaklar konusunda da hemfikiriz zaten :)

      Sil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.