2 Ağustos 2013

Kitap Ayracım



 Kitap delisi olduğumu söylemiştim size.
Ama blogumda pek bununla ilgili şeyler paylaşmıyorum.
Çünkü kendimi biliyorum bir kaptırdım mı kitap hakkında durmadan yazıyorum.
Bunun da sizi sıkmasından korkuyorum.
Aman kesinlikle aktif olacağım bu konuda :)
Eveet. kitap paylaşmayacağım bu girişin üstüne.
Ama kitapla ilgili bir şey.
Kitap ayracı yaptım kendime.


 Kitapta hoşuma giden bir fotografı saklmaşıtım.
Onu ortaya yapıştırdım.Üstünü bantladım ki foto zedelenmesin.
Kenarlarını da yapışkanlı kağıtla kapladım.
Kitap süsü kitaptan çok dikkatimi çekmesin diye sade haliyle de bıraktım.
Bakın burada.








3 yorum:

  1. Çok ciciii çok güzel olmuş..:))
    Kitap yorumlarınızı da paylaşın inanın ben hiç sıkılmadan okurum..:))
    Selam ve sevgilerle..:))

    YanıtlaSil
  2. Kattığınız cesaret için teşekkür ederim :)
    Ah bi de takas kitap bulabilseydim sizden :)
    Unutmadan ben de avon ürünlerini severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten kitap yorumlarımda sizi de örnek alacağım :)

      Sil

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.