4 Ağustos 2013

ALIŞVERİŞ (küçüğünden)

Babacık az evvel eli kolu dolu geldi. Bim'den küçük bir alışveriş yapmış.
Aslında diş bakımında ben kaliteli olduğunu düşündüğüm Sensodyne diş fırçası ve macununu kullanıyorum.
Ama babam bugün küçüklere iki diş fırçası ve macunu almış :)
Renkli cicileri görünce çocuk olmak istiyor insan.Bir de kolonya almış babam.
Ben onu da Eyüp Sabri Tuncer alırdım ama babam aldığından bunu deneyeceğiz ve kullanıldıkça size de anlatacağım.

Karayel Limon Kolonyası 400 ml : Aslında yazıyı yazmaya başlayınca tamamlayamadan ara verdim iftar vakti gelmişti.O sırada da kolonyayı denedim ve tek kelime ile İĞRENÇ !
Ya hastanede çalıştığımdan biliyorum resmen hastane de kullandığımız alkollerden.
Ve hemen elimi kaşındırdı da.Ben de vakit kaybetmedim ve döktüm. Hemen yarın EYÜP SABRİ TUNCER'in büyük boyunu alıp boş kutusunu değerlendireceğim.
Annem rahmetlik ucuz etin yahnisi yenmez derdi hep. Yenmiyormuş da. 
Fiyatı : 1.85 TL


Powerdent shine diş fırçası: Bunları ikili olarak satıyorlarmış. Babacık kendisi kullanacak eminim 2 güne kalmaz da atacak. Ben kullanmam  kardeşlerim de kullanmıyor zaten.
Ergonımik de sapı varmış
Fiyatı : 2.95 TL








İki tane diş fırçası bebişlere. Üzerinde sincap var.
Fiyatı : 1.20 TL (adet)

Powerdent diş macunu 75ml : Çilek aromalı. Eee çocuklara özel sonuçta. Pesbembe rengi var. İçinde parlaklık katan simler var sanki.Kokusuna laf yok. Şipşirin kokuyor.Diş çürümelerine karşı maksimum koruma yapıyormuş kendileri :)
Fiyatı : 1.95 TL


1 yorum:

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.