14 Ağustos 2013

Alışverişim.


Katıldığım bir etkinlik için alışverişe çıkmıştım dün.Ama malum biz kadınların bahanesidir o sadece :)
Alışverişe çıktıktan sonra ötesi düşünülmez.
Aldıklarımda etkinlikte kullanacaklarım, hediye edeceklerim, belki blogumda satacaklarım ve eğer ki çekiliş yaparsam orada kullanacaklarım da var.
Ama size hepsini göstermeyeceğim.

Aldıklarımdan bazıları.



Göz Kalemleri
Alttaki fotoğrafta görseli var.


Belki isteyeniniz olursa satabilirim.


Pastel Allıklar (5gr)
Elimi bile sürmedim kullanıldı denmesin sadece foroğraflamak
için açtım kapağını. 'Open' yazısı duruyordu.
Soldaki : Pastel Spring Blush 15
Sağdaki : Pastel Spring Blush 10


Pretty Serisinden Flormar Ojeler (6ml)



Maybellıne Affınıtone Fondöten (30ml)
Çok övüldüğünü gördüğüm için aldım ama ben pek fondöten kullanmıyorum
Hala kararsızım yani.

İşte dünkü alışverişim kısaca böyle...
Evet alışverişti ama şimdilik kendime bir şey yok bunlar arasında :)


Gülümsemeyi unutmayın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.