31 Ekim 2014

14)Ahlaksız Ritim - Olivia Cunning // Kitap Yorumu


Kitap Adı: Ahlaksız Ritim
Yazar: Olivia Cunning
Orijinal Adı: Wicked Beat
Çeviri: Tuba Özkat
Yayınevi: Ephesus Yayınları
 Sayfa Sayısı: 456
Basım: 2014
Seri: Günahkarlar Turnede #4 // Sinners On Tour #4 

Sert Müziğin Ahlaksız Ritimleri Sizleri Çağırıyor

Efsanevi davulcu Eric Sticks, heavy metal grubu Günahkârlar'ın yeni ses operatörü Rebekah'yı görür görmez, genç kıza vurulmuş ve ona sahip olmaya ant içmişti. Tabii, genç kızı her gördüğünde ayaklarının birbirine dolanması ant içmekten sayılırsa!

Ancak ne yazık ki, uzun zamandır gitarist Trey Mills'e hayranlık besleyen Rebekah, yalnız kovboy Sticks'e pek fazla ilgi göstermiyordu.

Genç kız, tuhaf bir espri anlayışı ve galaksi genişliğinde bir kalbi olan uzun boylu, uçuk kaçık ve biraz da şapşal davulcuya âşık olacağını tahmin edebilir miydi?

Zaman zaman boşboğazlığa kaçan açık sözlülüğü ile genç kızı kahkahalara boğan ve gösterdiği ilgiyle ona kendini çekici ve dayanılmaz bir kadın gibi hissettiren bir davulcu, eski sevgilisinin ona söylediği sözler yüzünden kadınlığına küsen Rebekah'yı yeniden hayata döndürebilir miydi?


"Biraz rock, birkaç dövme, büyük bir parça şehvet ve bolca eğlence!"
-Reading Angels-

Ahlaksız Ritim yine Olivia Cunning'in kaleminin konuşturduğu bir kitap olmuş.3.kitapta  ses teknisyeni Dave yaralı olarak kurtarılıyor ama uzun süre aralarında olamayacaktır Günahkarlar grubunun. Grup turne sırasında ses teknisyeni olmadan nasıl devam edeceklerini düşünürken Dave'in de önerisiyle kız kardeşi Rebekah işe alınır.
Dahiyane baterist Eric Rebekah'ya Dave'in hastane odasında gördüğü anda aşık olur.Peki Rebekah kim ve nasıl bir kız?  Yaşadığı acıların getirileriyle aykırı davranan kızımız ise Günahkarlar'ın Trey'ine aşık. Ya da öyle olduğunu sanıyor :).Bunu en baştan anlayan Eric asla pes etmeyecektir. 
Tutkulu Notalar kitabını çok sevmiştim ben. Brain ve Maria ayrı yere sahipler bende. Belki o aykırı yaşamın içerisinde duygusallık kokan bir aşk yaşanmasındandır. Ama bu kitapta ise bir çok konu ve duygu işlenmiş. Müzik, turne, aşk dışında biraz da acıya yer verilmesi diğer kitaplardan daha detaylı yer verilmesi beni daha da etkiledi. Eric'in eskiden beri taşıdığı kalp kırıklıkları, Rebekah'ın hayatını temelinden etkileyen bir rahatsızlık yaşamış olması... Ama hala Brain ve Maria'cıyım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizler benim için önemlisiniz.
Vakit ayırıp okuduğunuz yazıma bir de yorum atmak istediniz.
Sevindim.